Jesteś tutaj: Strona główna / Kuratorium / Konkursy przedmiotowe / artykuł

Wpisywanie nazwy szkoły w protokołach eliminacji konkursów przedmiotowych dla uczniów gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
23 października 2017

Szanowni Państwo Dyrektorzy
Zgodnie z art. 129 ust. 8 i 9 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60 i poz. 949) w roku szkolnym odpowiednio 2017/2018 i 2018/2019 w szkole powstałej z przekształcenia lub włączenia gimnazjum do szkoły innego typu, prowadzi się klasy dotychczasowego gimnazjum, aż do czasu likwidacji tych klas. Ponadto, do klas dotychczasowego gimnazjum stosuje się dotychczasowe przepisy dotyczące gimnazjum. Uczniowie tych klas będą też otrzymywać świadectwa ustalone dla dotychczasowych gimnazjów, opatrzone pieczęcią gimnazjum (art. 129 ust. 10 ww. ustawy). Dlatego bardzo prosimy Państwa Dyrektorów zgłaszających uczniów o pamiętaniu przy wpisywaniu danych uczniów do tabeli o zgodności wpisanej nazwy szkoły z nazwą, która pojawi się na świadectwie ukończenia gimnazjum. Przypominamy, że wypełnioną tabelę należy wysłać na adres: konkursy23@wp.pl do 31 października 2017 roku w wersji elektronicznej (wzór tabeli na stronie www.lscdn.pl).

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację: Kuratorium Oświaty w Lublinie
Data utworzenia: 2017-10-23 08:56:01
Data publikacji: 2017-10-24 08:13:44
Osoba sporządzająca dokument: Porzyć Gabriela
Osoba wprowadzająca dokument: Noskowicz Dariusz
Liczba odwiedzin: 4834