Konferencja "PROGRAMOWANIE DLA NAJMŁODSZYCH"

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
29 maja 2017

W dniu 26 maja 2016 roku w Lubelskim Parku Naukowo - Technologicznym odbyła się konferencja "PROGRAMOWANIE DLA NAJMŁODSZYCH", której organizatorami byli: Kuratorium Oświaty w Lublinie, Lubelski Park Naukowo - Technologiczny S.A. oraz Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Konferencję swoją obecnością uświetnili: Pani Teresa Misiuk - Kurator Oświaty w Lublinie, Pan Andrzej Zieliński - Dyrektor Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz gospodarz miejsca - Pan Tomasz Małecki - Prezes Zarządu Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A.

Konferencja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, uczestniczyło w niej ponad 200 osób, głównie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz  informatyki.

Uczestnicy wzięli udział w sesji wykładowej, na którą złożyły się nstp. wykłady i prezentacje:

  •  "Nauka programowania a rozwój dzieci w klasach I-III" – Agnieszka Kowalska, (Rozkodowani)
  • "Jedność w różnorodności - pedagogika froebelowska sposobem na efektywne zajęcia w klasach I-III" – Anna Turska (Froebel.pl), Barbara Bałdyga (SP28 w Lublinie)
  • "Lekcja z Ozobotem, czyli nauka programowania na wszystkich poziomach edukacji" – Rafał Mitkowski (Edu-Sense)
  • "Projektowanie i programowanie gier komputerowych oraz robotów z wykorzystaniem klocków Lego Mindstorms oraz Lego WeDo" – Łukasz Krukowski (IQStudio, TwojRobot.pl)
  • "Programowanie, szachy i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?" - Paweł Zając (Helion)

 oraz w warsztatach:

  •  "Programowanie dla każdego, czyli nauka Scratch'a" – prowadziła Agnieszka Kowalska, (Rozkodowani)
  • "Lekcja z Ozobotem" – prowadził Rafał Mitkowski (Edu-Sense)
  • "Cubico i Scottie Go – przygody z programowaniem dla najmłodszych i starszych uczniów" – prowadził Andrzej Miszczyk  (Image Recording Solutions S.A.)
  • "Projektowanie i programowanie gier komputerowych oraz robotów z wykorzystaniem klocków Lego Mindstorms oraz Lego WeDo" – prowadził Łukasz Krukowski (IQStudio, TwojRobot.pl)
  • "Programowanie, szachy i inne zmiany w edukacji. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie?" - prowadził Paweł Zając (Helion)

Serdecznie dziękujemy Państwu za udział.

Następne tego typu przedsięwzięcie organizatorzy planują na wrzesień/październik 2017 roku. Zapraszamy.

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację: Kuratorium Oświaty w Lublinie
Data utworzenia: 2017-05-29 11:52:23
Data publikacji: 2017-05-29 12:12:51
Osoba sporządzająca dokument: Niderla Zbigniew
Osoba wprowadzająca dokument: Niderla Zbigniew
Liczba odwiedzin: 447

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2017-05-29 12:14:37Niderla ZbigniewModyfikacja treściPoprzednia wersja